مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

شاید تاکنون برای شما این سوال مطرح شده باشد که علت افت ناگهانی سرعت کامپیوتر و کند کار کردن آن چیست و برای بهبود و یا افزایش سرعت آن می بایست چه اقدام و یا اقداماتی را انجام داد ؟ پاسخ به سوال فوق متغیر بوده و ممکن است دلایل متعددی در این رابطه وجود داشته باشد .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, توسط ارمین

همه مرورگرها یکسان نیستند، برخی سرعت بیشتری دارند، بعضی همه کاره و تعدادی از امنیت بالایی برخوردار هستند.انتخاب بهترین مرورگر برای استفاده، کار مشکلی به حساب می آید. به عنوان مثال آیا دنبال مرورگری هستید که صفحات را سریع نمایش دهد؟ یا امنیت برایتان مهم است؟



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, توسط ارمین

احتمالا شما هم وقتی به منوی Shutdown  می روید گزینه های متعددی را مشاهده کرده اید. اگرچه اکثر افراد اغلب فقط دکمه Shutdown را فشار داده و کامپیوتر را کاملا خاموش می کنند ، گزینه های دیگر مزایای بسیاری دارند



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

امروز میخواهیم به شما مرورگر مکستون را معرفی کنیم که با داشتن یک رابط کاربری بسیار ساده و عملکرد بسیار سریع خود میتواند نظرتان را جلب کند . البته قصد بررسی کامل آن را نداریم ولی میخواهیم ۶ قابلیت جالب و مفید آن را به شما معرفی کنیم . پس با ما همراه باشید ………..



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

در سال ۱۹۷۰ بصورت عمومی تکنولژی و فن آوری ای اختراع شد که همه ی جهان را دگرگون ساخت و بعد ها به عنوان شبکه ی جهان وب شناخته شد . از آن زمان تا کنون اینترنت بوجود آمد اما با گذشت زمان و وابسته شدن بسیاری از افراد به اینترنت تمام تهدیدات محیطی نیز افزایش یافت و این تهدیدات محیط آنلاین به نگرانی بسیاری برای دولت ها تبدیل شد .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

براي کساني که حوصله اين همه کار را ندارند، فتوشاپ در نگارش CS5، يک فرمان جادوگري قرارداده که براحتي مي‌توان به‌کمک آن قسمت آسيب ديده تصوير را ترميم يا بخشي از تصوير را حذف و بافت‌هاي کناري را جايگزين آن قسمت کرد. 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

در این مقاله قصد داریم تا سریع ترین راه برای کشف رمز عبور فایل های ZIP را معرفی کنیم. لازم به ذکر است این مقاله فقط برای افزایش آگاهی افراد و استفاده های مثبت نوشته شده است و هرگونه استفاده نادرست از این آموزش به عهده خود کاربر است . 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

  عملیاتی مانند ذخیره سازی فایل ها درون پوشه های خاص ، پیدا كردن آرم شركت هنگامی كه به آن نیاز دارید ، یافتن فایلی كه هفته گذشته ایجاد كرده اید و اكنون مجدداً به آن نیاز دارید و غیره. اجرای هر یك از این وظائف نیاز به زمان دارد



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, توسط ارمین

  ویندوز و لینوکس انواع مختلفی دارند. تمامی انواع ویندوز را مایکروسافت تولید می کند، اما توزیع متنوع لینوکس از سوی شرکت های متعددی مانند Linspire، Red Hat، SuSE، Ubunta، Mandriva، Knoppix، Slackware و Lycorisصورت می گیرد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, توسط ارمین

اطلاعاتی كه بر روی كامپیوتر توسط عواملی مانند صدمات سخت افزاری، پاك كردن و فرمت كردن از بین می روند، لزوماً غیر قابل دسترس محسوب نمی شوند. غیر قابل دسترس بودن اطلاعات بدین معناست كه سیستم عامل دیگر به آنها دسترسی ندارد. 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد